Vydáno: 2.6.2006
DBM

VÝROČNÍ CENA TÝDENÍKU EKONOM ZA PUBLIC RELATIONS V KATEGORII BUSINESS TO CONSUMER PR

Agentura Donath-Burson-Marsteller cenu obdržela v květnu 2006 za projekt nazvaný "Zvědavá Veselá kráva". Zadavatelem byla značka Veselá kráva společnosti BEL Sýry Česko.

Cenu vyhlašuje týdeník Ekonom (vydavatelství Economia) a Asociace Public Relations Agentur (APRA). Oceněny budou projekty, které nejlépe vycházejí z podnikatelské strategie zadavatele, které obsahují kreativní řešení, jsou v souladu s etickými pravidly oboru a mají prokazatelně pozitivní dopad na podnikání a reputaci zadavatele.

Tato profesní soutěž je otevřená subjektům působícím v České republice, které poskytují služby v oblasti public relations - PR agenturám, komunikačním oddělením firem, jednotlivcům, státním orgánům a také subjektům z nevládního sektoru.

Kategorie Business to Consumer PR zahrnuje projekty, které se zabývají uplatněním strategií public relations při podpoře produktových značek a služeb určených pro konečného spotřebitele. Patří sem například uvádění nového produktu či služby na trh, podpora stávajícího produktu, znovuuvedení výrobku na trhu a integrovaný marketing.

Ocenění v kategorii firemní reputace získala agentura Bison & Rose za projekt "Předražené mýto" pro společnost Autostrade. Z projektů na podporu témat občanské společnosti byla oceněna kampaň "Každých pět hodin..." společnosti Avon Cosmetics.

Kontakt:
Donath-Burson-Marsteller
Michal Donath
GSM: 0602 222 128
michal_donath@cz.bm.com

Soubory ke stažení:

Document Icon popis_projektu.pdf Document Icon cena_pr.doc