Přehled realizovaných projektů

BEL Sýry Česko - Smetanito: Komunikační podpora nové značky

Rok realizace: 2005 - 2006

Komplexní komunikační podpora změny názvu tradiční české značky tavených sýrů Apetitto.

Komunikační nástroje a aktivity:

  • Zpracování strategie pro interní a externí komunikaci nového názvu určeným cílovým skupinám – zaměstnanci, média, obchodní partneři, státní orgány a instituce, profesní sdružení a asociace, spotřebitelé.
  • Uspořádání tiskové konference a poskytování služeb tiskového střediska.
  • Mediální trénink zástupců společnosti.
  • „Mimořádné televizní zprávy společnosti Bel Sýry Česko“ – komunikace hlavních klíčových sdělení ke změně názvu formou TV zpráv. Desetiminutové zpravodajství uváděla známá moderátorská dvojice, v reportážích vystupovali zástupci firmy. TV zprávy byly využity pro interní i externí komunikaci.
  • Hromadný elektronický dopis s osobním oslovením adresátů (VIPmail®) pro komunikaci nové značky adresovaný obchodním partnerům, představitelům státních institucí a zástupcům potravinářského průmyslu.
  • Zřízení a provoz telefonického informačního servisu Smetanito pro spotřebitele a další cílové skupiny.
Mimořádné televizní zpravodajství

Kontakt: Simona Kopová

Tisková verze

Real Time Web Analytics