Za poslední rok

Best vše

Médiaservis

Zobrazeno: 476 - 500 z 1689

15. 8. 2012, Sklostroj, Sklostroj v Rusku dokončil stomilionovou zakázku
Turnov/Novoalexandrovsk 15. srpna 2012 – Sklostroj Turnov zprovoznil dvě linky na výrobu obalového skla u svého tradičního zákazníka, firmy OAO Jugrosprodukt v Novoalexandrovsku ve Stavropolské oblasti na jihu Ruska. Celý projekt modernizace přesáhl hodnotu 100 milionů korun, přičemž kontrakt Sklostroje činí 92 milionů korun (3,8 milionu euro). Ruská společnost projekt financuje z vlastních zdrojů a ve spolupráci s ruskými a českými finančními institucemi. Jugrosprodukt je klíčovým hráčem na trhu s obalovým sklem jižního Ruska, který ročně vyrobí zhruba 450 milionů kusů lahví. […]

14. 8. 2012, BILLA SR, BILLA rozširuje predaj slovenských výrobkov
Spoločnosť BILLA od augusta značí špeciálnymi pútačmi na svojich regáloch 640 výrobkov od slovenských výrobcov. Týmto krokom chce uľahčiť orientáciu zákazníkov, ktorí preferujú a zaujímajú sa o slovenské výrobky. Zároveň spoločnosť BILLA posilnila tím zamestnancov, ktorí vyhľadávajú lokálnych dodávateľov a pomáhajú umiestňovať ich produkty do predajní BILLA. Cieľom týchto krokov je podporiť slovenských výrobcov a ďalej zvyšovať už 65%-ný podiel potravinových výrobkov slovenského pôvodu na sortimente v predajniach BILLA. V najbližších týždňoch reťazec plánuje zahájiť spoluprácu s ďalšími slovenskými regionálnymi pekármi a dodávateľmi hovädzieho mäsa a syrov. […]

13. 8. 2012, Karlovarské minerální vody, Lázně Kyselka – minihappening v Praze
Praha 13. srpna 2012 – Dnes odpoledne se na Mariánském náměstí v Praze sešlo asi 5 studentských aktivistů s cílem poukázat na neutěšený stav Lázní Kyselka s požadavkem, aby je společnost Karlovarské minerální vody (KMV) nechala opravit. Se studenty se před budovou KMV setkal generální ředitel firmy Alessandro Pasquale a otevřeně s účastníky diskutoval. Celá akce se odehrála pod transparentem na budově KMV, který upozorňoval na skutečnost, že zahájení rekonstrukce vybraných objektů KMV závisí již jen na kladném stanovisku Národního památkového ústavu v Lokti k předložené dokumentaci. Vydání stanoviska je ve skluzu. […]

10. 8. 2012, p.k.Solvent, Schlecker je teď Teta kosmetika
Praha 10. srpna 2012 – Dnešním dnem zahájilo pod zcela novou značkou Teta kosmetika provoz prvních 9 prodejen, které vznikly přeměnou drogerií Schlecker. Definitivním vlastníkem tuzemské sítě Schlecker je po vypořádání všech podmínek kupní smlouvy od 1. srpna česká společnost p.k.Solvent (PKS), která proměnu všech převzatých prodejen dokončí v druhé polovině letošního září. Současně posílí týmy pracovníků převzatých drogerií o minimálně 150 nových zaměstnanců. […]

6. 8. 2012, UPS, Zpráva UPS o trvale udržitelném rozvoji
ATLANTA, USA/PRAHA, 7. srpna 2012 – Vydáním výroční Zprávy o trvale udržitelném rozvoji na začátku minulého týdne se UPS (NYSE:UPS) zařadila mezi 10 amerických společností registrovaných mezinárodní iniciativou Global Reporting Initiative (GRI), které v tomto roce získaly ohodnocení A+ za svoji mimořádnou transparentnost. […]

1. 8. 2012, Karlovarské minerální vody, Reklama ASORKD zakázána
Praha/Kyselka 1. srpna 2012 – Akciová společnost Karlovarské minerální vody (KMV) dnes obdržela usnesení Městského soudu v Praze o nařízení předběžného opatření, jímž bylo zakázáno další šíření nepravdivé reklamy Asociace sdružení pro ochranu a rozvoj kulturního dědictví ČR (ASORKD) na třech tramvajích v Praze. Soud svým rozhodnutím potvrdil, že kampaň ASORKD je nekorektní, nepravdivá a manipulativní. […]

31. 7. 2012, BILLA ČR, BILLA v Mostě se stěhuje
Praha 31. července 2012 - V nově zrekonstruovaném mosteckém nákupním centru v Chomutovské ulici zítra otevře svou prodejnu řetězec supermarketů BILLA. Nová filiálka plně nahradí stávající prodejnu BILLA v areálu nedalekého obchodního domu Prior, která bude 18. srpna uzavřena. Do nových prostor se přesunou také všichni stávající zaměstnanci. […]

31. 7. 2012, BILLA SR, BILLA reaguje na zavádzajúce tvrdenia ministerstva
Ministerstvo pôdohospodárstva a rozvoja vidieka SR, podľa názoru vedenia reťazca BILLA v SR použilo pre zákazníkov potenciálne zavádzajúci indikátor, ktorý mieša kvalitu produktov s technickými nedostatkami predajní BILLA Slovensko. Z 84 nedostatkov sa iba 18 % týkalo potravín. Zvyšok kritizovaných nálezov sa týkal závad prevádzkového a technického charakteru ako prach na regáloch či prasknuté kachličky v sklade. Načas nevyradené produkty po minimálnej trvanlivosti predstavovali 0,0005 % z celkového počtu niekoľkých desiatok miliónov predaných výrobkov za mesiac júl. Použitie nesprávneho indikátora tak negatívne ovplyvnilo vnímanie kvality sortimentu predávaného v predajniach BILLA, čím vznikol negatívny dopad na reťazec, ktorý v posledných škandáloch s predajom závadných potravín, hnilých vajíčok, salmonelou kontaminovaných produktov či nekvalitných produktov z Poľska, absolútne nefiguroval. […]

31. 7. 2012, BILLA ČR, Biopotraviny z BILLY splňují všechny zákonné i kvalitativní nároky
Praha 31. července 2012 - Veškeré výrobky privátní značky Naše bio prodávané v síti supermarketů BILLA odpovídají všem normativním a legislativním požadavkům a jsou zdravotně zcela nezávadné. BILLA tak reaguje na zkreslující tvrzení v článku zveřejněném v pondělním vydání deníku Blesk. V souladu s Nařízením Komise Evropského společenství 889/2008 je totiž používání redakcí zmiňovaných látek E250, E331 a E301 v masných výrobcích označených bio, tedy i v produktech Naše bio Jemná paštika a Naše bio Jemný salám, povoleno. Všechny údaje o obsažených látkách jsou navíc uvedeny na příslušných etiketách, aby zákazníci přesně věděli, co si kupují. […]

26. 7. 2012, UPS, UPS vzrostl ve 2. čtvrtletí zisk na akcii o 7,5 %
Zisk segmentu Zásilková přeprava (U.S. Domestic) vzrostl o 12 %; […]

24. 7. 2012, UPS, UPS 2Q EARNINGS PER SHARE UP 7.5%
UPS 2Q EARNINGS PER SHARE UP 7.5% […]

23. 7. 2012, DBM, Médiá vs. PR 1:1?
Praha 23. júla 2012 - Českí novinári sa pri svojej práci najčastejšie stretávajú s tlakom zo strany vedenia redakcie z ekonomických dôvodov. Podľa troch štvrtín respondentov približne rovnakou mierou negatívne ovplyvňuje kvalitu českých médií aj nízka odborná a etická úroveň novinárov. Redakcie majú nastavené interné pravidlá ako pristupovať k "motivačným" ponukám firiem či PR agentúr. Aj napriek tomu sa iba 42% novinárov vyslovilo zásadne negatívne k prijímaniu darov. Vyplýva to zo záverečnej správy k rozsiahlemu prieskumu, ktorý dnes zverejnila agentúra Donath Business & Media (DBM). Elektronického dopytovania sa v období od 4. do 17. júna 2012 zúčastnilo vyše pol tisícky aktívnych novinárov z tlačených celoštátnych a regionálnych médií, rozhlasu, televízie a internetových spravodajských serverov v Českej republike. […]

19. 7. 2012, BILLA SR, BILLA predáva kuracie mäso najmä zo Slovenska
V súvislosti s výskytom kuracieho mäsa a čajov poľského pôvodu nakazených salmonelózou spoločnosť BILLA dnes potvrdila, že väčšinu čerstvého aj mrazeného kuracieho mäsa odoberá od slovenských dodávateľov. Ich ponuku príležitostne dopĺňa kuracím mäsom z Česka, Maďarska, Rumunska a Brazílie. Spolupracuje len s overenými dodávateľmi a so všetkými má dlhodobé obchodné vzťahy. Kvalita a zdravotná nezávadnosť výrobkov je najdôležitejšou požiadavkou spoločnosti BILLA na dodávateľov. Výrobok Grande Rooibos Tee a Grande Rooibos Tee Orange pôvodom z Poľska vo svojej ponuke takisto nemá. Všetky potravinárske výrobky v predajniach BILLA sú podrobované dôsledným pravidelným námatkovým kontrolám a laboratórnym testom a všetky výsledky kontrol sú dlhodobo bez výhrad. […]

19. 7. 2012, DBM, Média vs. PR 1:1?
Praha 19. července 2012 – Novináři se při své práci nejčastěji setkávají s tlakem ze strany vedení redakce z ekonomických důvodů. Podle tří čtvrtin respondentů ovlivňuje negativně kvalitu českých médií, zhruba stejnou měrou také nízká odborná a etická úroveň novinářů. Redakce mají nastavená interní pravidla, jak přistupovat k „motivačním“ nabídkám firem či PR agentur. I přesto se pouze 42 % novinářů vyslovilo zásadně negativně k přijímání darů. Vyplývá to ze závěrečné zprávy z rozsáhlého průzkumu, kterou dnes zveřejnila agentura Donath Business & Media (DBM). Elektronického dotazování se v období od 4. do 17. června 2012 zúčastnilo přes půl tisíce aktivních novinářů z tištěných celostátních a regionálních médií, rozhlasu, televize a internetových zpravodajských periodik v ČR. […]

4. 7. 2012, BILLA SR, Nová BILLA v Carltone
Spoločnosť BILLA dnes o 7.00 otvorila nový supermarket v historickej budove komplexu Carlton na Mostovej ulici v Bratislave. BILLA Carlton je už piatou malou predajňou v historickom centre Bratislavy a zároveň 22. v hlavnom meste. Počet slovenských filiálok BILLA tým stúpol na 118. Dizajn predajne je atypický freskami inšpirovanými obdobím z čias Márie Terézie a plne využíva historickú dispozíciu priestorov hotela Carlton-Savoy z roku 1913. Rozloha predajne je 236 m2 a vytvorí 20 nových pracovných miest. Ponuka, v ktorej budú dominovať take-away a prémiové produkty, bude zameraná na obyvateľov a pracujúcich v historickom centre, ako aj turistov. […]

29. 6. 2012, BILLA ČR, Česká farma – nová značka zeleniny a ovoce na pultech v Bille
Praha 29. června 2012 - Pod značkou Česká farma bude řetězec supermarketů BILLA od začátku července do konce září prodávat výhradně české produkty ze sortimentu ovoce a zelenina. Půjde především o sezónní zboží, jako jsou okurky nebo rajčata a dále cibule nebo česnek. Zaručeně české zboží s tímto označením bude exkluzivně do BILLY dodávat jako svou značku velkoobchodní společnost Hortim. V některých filiálkách bude dle prostorových možností umístěno na klasických dřevěných trakařích. BILLA tak do prodeje zavádí vedle masa pod značkou Vocílka (100 %) a mléčných výrobků (90 %) další zboží českého původu. Celkový podíl všech českých produktů na pultech obchodního řetězce BILLA činí v současné době 65 procent. […]

29. 6. 2012, Fazer, Angry Birds útočí na ČR už nejen virtuálně
Na českém trhu jsou nové finské bonbóny […]

21. 6. 2012, BILLA ČR, Už balí kufry na cestu na Safari
Praha 21. června 2012 - Zástupci maloobchodního řetězce BILLA předali hlavní výhru své rodinné zákaznické soutěže Dobrodružství v Africe. Na Safari do Keni pojedou hned tři české rodiny, které nejen zaslaly patřičný počet obalů od hracích kartiček z BILLY, ale také všechny přesně trefily odpověď na danou soutěžní otázku. Správný odhad byl, že na Den dětí se do ZOO v Hradci Králové přijelo podívat 577 dětí. Třem vítězům se podařilo porazit více než 30 tisíc soupeřů, kteří také zaslali do soutěže svůj tip. […]

18. 6. 2012, BILLA SR, Vajíčka a sekaná v predajniach BILLA sú v poriadku
V súvislosti s výskytom vajec nakazených salmonelózou a Farmárskou pečenou sekanou kontaminovanou baktériami listérie spoločnosť BILLA dnes potvrdila, že odoberá vajíčka len od takých dodávateľov, ktorých prevádzkarne sú schválené a kontrolované Štátnou veterinárnou a potravinovou správou. Kvalita výrobkov je jej najdôležitejšou požiadavkou na dodávateľov. Výrobok Farmárska pečená sekaná od libereckej firmy RAVY CZ spoločnosť Billa vo svojich predajniach takisto neponúka. Všetky potravinárske výrobky v predajniach BILLA sú podrobované dôsledným pravidelným námatkovým kontrolám a laboratórnym testom a všetky výsledky kontrol vajíčok a mäsových výrobkov sú dlhodobo bez výhrad. […]

1. 6. 2012, BILLA ČR, BILLA pokračuje v podpoře dětí z dětských domovů
Praha 1. června 2012 - Stejně jako v uplynulých letech pokračuje i letos BILLA v rámci svého CSR programu v podpoře dětí v ústavní a pěstounské péči. Na konto obecně prospěšné společnosti Spolu dětem dosud zaslala sumu převyšující jeden milion sto tisíc korun a při příležitosti Dne dětí pozvala na své náklady stovku dětí z dětských domovů z celé republiky do ZOO ve Dvoře Králové. Do těchto projektů se zapojují také zaměstnanci BILLY, například aktuálně sbírkou předmětů určených k prodeji v rámci Karlínského benefičního bazárku. Výtěžek z něj putuje na vzdělávají projekt Dejme šanci dětem, který podporuje vzdělání, talent a budoucí profesi dětí z dětských domovů a pěstounských rodin. […]

1. 6. 2012, BILLA SR, Kakaové výrobky z Poľska BILLA neponúka
Spoločnosť BILLA dnes potvrdila, že má v ponuke len kakao a kakaové výrobky značiek renomovaných nadnárodných spoločností. S týmito spoločnosťami spolupracujeme dlhodobo a ich výrobky podrobujeme v rámci pravidelných námatkových kontrol laboratórnym testom, ktoré dokazujú ich kvalitu, zdravotnú nezávadnosť a súlad s požiadavkami stanovenými slovenskou legislatívou. V predaji teda nemáme kakaový prášok značky Grande poľského pôvodu, ani žiadne iné poľské kakaové produkty. […]

31. 5. 2012, BILLA ČR, BILLA znovu otevřela filiálku v Brně Řečkovicích
Praha 31. května 2012 - Společnost BILLA dnes uvedla do plného provozu nově zrekonstruovanou filiálku v Brně Řečkovicích. Prodejna s celkovou plochou 430 m2 se řadí k malým formátům tohoto obchodního řetězce a je zaměřena na sortiment čerstvých potravin denní potřeby, především čerstvé ovoce a zeleninu, pečivo, mléčné produkty a maso. Supermarket má nové ekologické chladící a mrazící zařízení, regály, úsporné osvětlení i další interiérové vybavení. […]

30. 5. 2012, BILLA ČR, BILLA rozšiřuje prodej českých produktů
Praha 30. května 2012 - Už více než 65 procent z celkového portfolia prodávaných produktů v BILLE má v současnosti český původ. Veškeré maso v BILLE, prodávané pod značkou Vocílka, je stoprocentně české a nejprodávanější sortiment, mléčné výrobky, jsou z 90 procent z českého mléka zpracovaného v českých mlékárnách. Podpora místních producentů je základní filosofií BILLY ve všech zemích, kde působí, Českou republiku nevyjímaje. […]

26. 5. 2012, BILLA ČR, BILLA míří na Vocílku
Praha 14. května 2012 - Stoprocentně český původ masných produktů privátní značky Vocílka obchodní řetězec BILLA od května intenzivně propaguje dvěma novými televizními spoty. Televizní reklama z pera agentury Kaspen/Jung von Matt bude v období celé grilovací sezóny podporovat kvalitu a českost jak čerstvého masa, tak i marinovaných masových specialit Vocílka. V průběhu letních měsíců pak proběhne cílená kampaň na podporu marinovaných mas na bázi pozitivní šeptandy (word of mouth) nazvaná „Česko hledá marinádu“. […]

23. 5. 2012, BILLA SR, BILLA nepredáva poľskú ryžu
Na základe početných mediálnych otázok si vás dovoľujeme informovať, že spoločnosť BILLA Slovensko predáva osem druhov ryže najmä z Talianska, Španielska a Grécka. Ryža značky Tiradell Rice Parboiled ani žiadna iná ryža poľskej výroby medzi nimi nie je. S našimi dodávateľmi ryže spolupracujeme dlhodobo a ich produkty podrobujeme pravidelným laboratórnym testom. […]



Stran:
Předchozí  1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20  21  22  23  24  25  26  27  28  29  30  31  32  33  34  35  36  37  38  39  40  41  42  43  44  45  46  47  48  49  50  51  52  53  54  55  56  57  58  59  60  61  62  63  64  65  66  67  68  Další 

Tisková verze

Chcete od nás dostávat tiskové zprávy?

Real Time Web Analytics