Za poslední rok

Best vše

Médiaservis

Zobrazeno: 451 - 475 z 1672

7. 9. 2012, Karlovarské minerální vody, Pasquale: KMV ani já nikoho neuplácíme
Praha 7. září 2012 – V souvislosti s posledním útokem asociace ASORKD proti primátorovi města Karlovy Vary Petrovi Kulhánkovi se Alessandro Pasquale, generální ředitel společnosti Karlovarské minerální vody (KMV), důrazně ohradil proti tvrzení, že by on nebo jeho společnost někoho uplácela. V časopisu Promenáda, který měl podle ASORKDu sloužit jako prostředek k možnému uplácení publikuje na 17 inzertních stranách řada inzerentů, včetně KMV již nejméně 20 let. Časopis je distribuován do hotelů v západočeském lázeňském trojúhelníku. […]

5. 9. 2012, BILLA SR, BILLA chutí každému
Spoločnosť BILLA dnes predstavila novú komunikačnú kampaň s novým sloganom a tvárou, ktorú bude pri komunikácii používať. Posolstvom kampane, ktorej autorom je slovenská agentúra Roland Torsten Advertising, bude slogan “Presne podľa mojej chuti“. BILLA rodinu nahradí taliansky šéfkuchár Giuseppe Daddio. Ten bude zákazníkom radiť ako chutne variť z bežných potravín, čerstvého ovocia, zeleniny a produktov privátnych značiek Clever a Naše bio. Tipy od šéfkuchára, ktorý varil v talianskych michelinovských reštauráciách pre Woodyho Allena i pre anglickú kráľovnú, zákazníci spolu s receptami nájdu v novom formáte letákov, ako aj v špeciálnych stojanoch umiestnených priamo v predajniach. Kampaň bude podporená reklamou v televízii, v tlači a na vonkajších nosičoch. […]

5. 9. 2012, BILLA ČR, Kuchař podle gusta supermarketů BILLA
Praha 5. září 2012 - Řetězec supermarketů BILLA nově postaví své reklamní kampaně na popularitě profesionálního italského kuchaře Giuseppe Daddia. Zároveň obmění svůj slogan „BILLA dnes“ na „BILLA – přesně podle mého gusta“. Tvář v Itálii známého kuchaře Daddia společně s novým komunikačním konceptem bude u nás aktuální už od začátku září. BILLA stejný koncept využije nejenom v České republice, ale ve všech zemích střední a východní Evropy. […]

3. 9. 2012, BILLA ČR, BILLA má energeticky úsporné obchody
Praha 3. září 2012 - Společnost BILLA dokončila rekonstrukci čtyřiceti prodejen na energeticky úsporné v celé České republice. Ty momentálně díky více než dvaceti opatřením dosahují až 20% úsporu oproti běžným filiálkám. Prodejny využívají nejen ekologické materiály, ale rovněž moderní energeticky úsporné technologie. […]

29. 8. 2012, Karlovarské minerální vody, Stal se z kontroverzního umělce navíc zloděj?
Praha 29. srpna 2012 – Společnost Karlovarské minerální vody (KMV) podniká, jak se dalo čekat, právní kroky proti Romanu Týcovi, autorovi i šiřitelům videospotu, který závažným způsobem porušuje autorská práva KMV a osobnostní práva jejího generálního ředitele Alessandra Pasquale. Spot je od včerejšího večera šířen v českém kyberprostoru. […]

28. 8. 2012, Karlovarské minerální vody, KMV se s památkáři dohodly
Praha/Kyselka 28. srpna 2012 - Na žádost investora, společnosti Karlovarské minerální vody (KMV), svolal včera v souvislosti se zahájeným řízením o nutných zabezpečovacích pracích na bývalém hotelu Praha v Kyselce, Magistrát města Karlovy Vary, odbor památkové péče, za účastí Národního památkového ústavu, územního pracoviště v Lokti, společné jednání. Na něm se účastníci dohodli o bezprostřední technické budoucnosti objektu. Náklady na jeho zabezpečení jsou odhadovány na přibližně 1,5 až 2 miliony korun. […]

21. 8. 2012, Karlovarské minerální vody, KMV získaly očekávaný souhlas, ale Novotný zase překvapil
Praha 21. srpna 2012 – V minulých dnech společnost Karlovarské minerální vody (KMV) obdržela dlouho očekávané souhlasné stanovisko Národního památkového ústavu v Lokti a oddělení památkové péče karlovarského magistrátu potřebné pro vydání územního rozhodnutí k zahájení oprav objektu Löschner ve vlastnictví KMV. […]

17. 8. 2012, Pradok, Řádné pojištění CK je pro klienty zárukou
Praha 17. srpna 2012 – Cestovní kancelář Pradok dnes ohlásila úpadek z ekonomických důvodů. Péči přibližně o 172 turistů, kteří jsou v současné době v zahraničí a o asi 300 zákazníků, kteří mají zaplacené zájezdy a na dovolenou s cestovkou neodjedou, za ni nyní přebírá její pojistitel pojišťovna Generali. S ohledem na dostatečný rozsah pojištění budou řádně odškodněni všichni klienti. Prodej zájezdů byl ukončen k 16. srpnu 2012. […]

15. 8. 2012, Sklostroj, Sklostroj v Rusku dokončil stomilionovou zakázku
Turnov/Novoalexandrovsk 15. srpna 2012 – Sklostroj Turnov zprovoznil dvě linky na výrobu obalového skla u svého tradičního zákazníka, firmy OAO Jugrosprodukt v Novoalexandrovsku ve Stavropolské oblasti na jihu Ruska. Celý projekt modernizace přesáhl hodnotu 100 milionů korun, přičemž kontrakt Sklostroje činí 92 milionů korun (3,8 milionu euro). Ruská společnost projekt financuje z vlastních zdrojů a ve spolupráci s ruskými a českými finančními institucemi. Jugrosprodukt je klíčovým hráčem na trhu s obalovým sklem jižního Ruska, který ročně vyrobí zhruba 450 milionů kusů lahví. […]

14. 8. 2012, BILLA SR, BILLA rozširuje predaj slovenských výrobkov
Spoločnosť BILLA od augusta značí špeciálnymi pútačmi na svojich regáloch 640 výrobkov od slovenských výrobcov. Týmto krokom chce uľahčiť orientáciu zákazníkov, ktorí preferujú a zaujímajú sa o slovenské výrobky. Zároveň spoločnosť BILLA posilnila tím zamestnancov, ktorí vyhľadávajú lokálnych dodávateľov a pomáhajú umiestňovať ich produkty do predajní BILLA. Cieľom týchto krokov je podporiť slovenských výrobcov a ďalej zvyšovať už 65%-ný podiel potravinových výrobkov slovenského pôvodu na sortimente v predajniach BILLA. V najbližších týždňoch reťazec plánuje zahájiť spoluprácu s ďalšími slovenskými regionálnymi pekármi a dodávateľmi hovädzieho mäsa a syrov. […]

13. 8. 2012, Karlovarské minerální vody, Lázně Kyselka – minihappening v Praze
Praha 13. srpna 2012 – Dnes odpoledne se na Mariánském náměstí v Praze sešlo asi 5 studentských aktivistů s cílem poukázat na neutěšený stav Lázní Kyselka s požadavkem, aby je společnost Karlovarské minerální vody (KMV) nechala opravit. Se studenty se před budovou KMV setkal generální ředitel firmy Alessandro Pasquale a otevřeně s účastníky diskutoval. Celá akce se odehrála pod transparentem na budově KMV, který upozorňoval na skutečnost, že zahájení rekonstrukce vybraných objektů KMV závisí již jen na kladném stanovisku Národního památkového ústavu v Lokti k předložené dokumentaci. Vydání stanoviska je ve skluzu. […]

10. 8. 2012, p.k.Solvent, Schlecker je teď Teta kosmetika
Praha 10. srpna 2012 – Dnešním dnem zahájilo pod zcela novou značkou Teta kosmetika provoz prvních 9 prodejen, které vznikly přeměnou drogerií Schlecker. Definitivním vlastníkem tuzemské sítě Schlecker je po vypořádání všech podmínek kupní smlouvy od 1. srpna česká společnost p.k.Solvent (PKS), která proměnu všech převzatých prodejen dokončí v druhé polovině letošního září. Současně posílí týmy pracovníků převzatých drogerií o minimálně 150 nových zaměstnanců. […]

6. 8. 2012, UPS, Zpráva UPS o trvale udržitelném rozvoji
ATLANTA, USA/PRAHA, 7. srpna 2012 – Vydáním výroční Zprávy o trvale udržitelném rozvoji na začátku minulého týdne se UPS (NYSE:UPS) zařadila mezi 10 amerických společností registrovaných mezinárodní iniciativou Global Reporting Initiative (GRI), které v tomto roce získaly ohodnocení A+ za svoji mimořádnou transparentnost. […]

1. 8. 2012, Karlovarské minerální vody, Reklama ASORKD zakázána
Praha/Kyselka 1. srpna 2012 – Akciová společnost Karlovarské minerální vody (KMV) dnes obdržela usnesení Městského soudu v Praze o nařízení předběžného opatření, jímž bylo zakázáno další šíření nepravdivé reklamy Asociace sdružení pro ochranu a rozvoj kulturního dědictví ČR (ASORKD) na třech tramvajích v Praze. Soud svým rozhodnutím potvrdil, že kampaň ASORKD je nekorektní, nepravdivá a manipulativní. […]

31. 7. 2012, BILLA ČR, BILLA v Mostě se stěhuje
Praha 31. července 2012 - V nově zrekonstruovaném mosteckém nákupním centru v Chomutovské ulici zítra otevře svou prodejnu řetězec supermarketů BILLA. Nová filiálka plně nahradí stávající prodejnu BILLA v areálu nedalekého obchodního domu Prior, která bude 18. srpna uzavřena. Do nových prostor se přesunou také všichni stávající zaměstnanci. […]

31. 7. 2012, BILLA SR, BILLA reaguje na zavádzajúce tvrdenia ministerstva
Ministerstvo pôdohospodárstva a rozvoja vidieka SR, podľa názoru vedenia reťazca BILLA v SR použilo pre zákazníkov potenciálne zavádzajúci indikátor, ktorý mieša kvalitu produktov s technickými nedostatkami predajní BILLA Slovensko. Z 84 nedostatkov sa iba 18 % týkalo potravín. Zvyšok kritizovaných nálezov sa týkal závad prevádzkového a technického charakteru ako prach na regáloch či prasknuté kachličky v sklade. Načas nevyradené produkty po minimálnej trvanlivosti predstavovali 0,0005 % z celkového počtu niekoľkých desiatok miliónov predaných výrobkov za mesiac júl. Použitie nesprávneho indikátora tak negatívne ovplyvnilo vnímanie kvality sortimentu predávaného v predajniach BILLA, čím vznikol negatívny dopad na reťazec, ktorý v posledných škandáloch s predajom závadných potravín, hnilých vajíčok, salmonelou kontaminovaných produktov či nekvalitných produktov z Poľska, absolútne nefiguroval. […]

31. 7. 2012, BILLA ČR, Biopotraviny z BILLY splňují všechny zákonné i kvalitativní nároky
Praha 31. července 2012 - Veškeré výrobky privátní značky Naše bio prodávané v síti supermarketů BILLA odpovídají všem normativním a legislativním požadavkům a jsou zdravotně zcela nezávadné. BILLA tak reaguje na zkreslující tvrzení v článku zveřejněném v pondělním vydání deníku Blesk. V souladu s Nařízením Komise Evropského společenství 889/2008 je totiž používání redakcí zmiňovaných látek E250, E331 a E301 v masných výrobcích označených bio, tedy i v produktech Naše bio Jemná paštika a Naše bio Jemný salám, povoleno. Všechny údaje o obsažených látkách jsou navíc uvedeny na příslušných etiketách, aby zákazníci přesně věděli, co si kupují. […]

26. 7. 2012, UPS, UPS vzrostl ve 2. čtvrtletí zisk na akcii o 7,5 %
Zisk segmentu Zásilková přeprava (U.S. Domestic) vzrostl o 12 %; […]

24. 7. 2012, UPS, UPS 2Q EARNINGS PER SHARE UP 7.5%
UPS 2Q EARNINGS PER SHARE UP 7.5% […]

23. 7. 2012, DBM, Médiá vs. PR 1:1?
Praha 23. júla 2012 - Českí novinári sa pri svojej práci najčastejšie stretávajú s tlakom zo strany vedenia redakcie z ekonomických dôvodov. Podľa troch štvrtín respondentov približne rovnakou mierou negatívne ovplyvňuje kvalitu českých médií aj nízka odborná a etická úroveň novinárov. Redakcie majú nastavené interné pravidlá ako pristupovať k "motivačným" ponukám firiem či PR agentúr. Aj napriek tomu sa iba 42% novinárov vyslovilo zásadne negatívne k prijímaniu darov. Vyplýva to zo záverečnej správy k rozsiahlemu prieskumu, ktorý dnes zverejnila agentúra Donath Business & Media (DBM). Elektronického dopytovania sa v období od 4. do 17. júna 2012 zúčastnilo vyše pol tisícky aktívnych novinárov z tlačených celoštátnych a regionálnych médií, rozhlasu, televízie a internetových spravodajských serverov v Českej republike. […]

19. 7. 2012, BILLA SR, BILLA predáva kuracie mäso najmä zo Slovenska
V súvislosti s výskytom kuracieho mäsa a čajov poľského pôvodu nakazených salmonelózou spoločnosť BILLA dnes potvrdila, že väčšinu čerstvého aj mrazeného kuracieho mäsa odoberá od slovenských dodávateľov. Ich ponuku príležitostne dopĺňa kuracím mäsom z Česka, Maďarska, Rumunska a Brazílie. Spolupracuje len s overenými dodávateľmi a so všetkými má dlhodobé obchodné vzťahy. Kvalita a zdravotná nezávadnosť výrobkov je najdôležitejšou požiadavkou spoločnosti BILLA na dodávateľov. Výrobok Grande Rooibos Tee a Grande Rooibos Tee Orange pôvodom z Poľska vo svojej ponuke takisto nemá. Všetky potravinárske výrobky v predajniach BILLA sú podrobované dôsledným pravidelným námatkovým kontrolám a laboratórnym testom a všetky výsledky kontrol sú dlhodobo bez výhrad. […]

19. 7. 2012, DBM, Média vs. PR 1:1?
Praha 19. července 2012 – Novináři se při své práci nejčastěji setkávají s tlakem ze strany vedení redakce z ekonomických důvodů. Podle tří čtvrtin respondentů ovlivňuje negativně kvalitu českých médií, zhruba stejnou měrou také nízká odborná a etická úroveň novinářů. Redakce mají nastavená interní pravidla, jak přistupovat k „motivačním“ nabídkám firem či PR agentur. I přesto se pouze 42 % novinářů vyslovilo zásadně negativně k přijímání darů. Vyplývá to ze závěrečné zprávy z rozsáhlého průzkumu, kterou dnes zveřejnila agentura Donath Business & Media (DBM). Elektronického dotazování se v období od 4. do 17. června 2012 zúčastnilo přes půl tisíce aktivních novinářů z tištěných celostátních a regionálních médií, rozhlasu, televize a internetových zpravodajských periodik v ČR. […]

4. 7. 2012, BILLA SR, Nová BILLA v Carltone
Spoločnosť BILLA dnes o 7.00 otvorila nový supermarket v historickej budove komplexu Carlton na Mostovej ulici v Bratislave. BILLA Carlton je už piatou malou predajňou v historickom centre Bratislavy a zároveň 22. v hlavnom meste. Počet slovenských filiálok BILLA tým stúpol na 118. Dizajn predajne je atypický freskami inšpirovanými obdobím z čias Márie Terézie a plne využíva historickú dispozíciu priestorov hotela Carlton-Savoy z roku 1913. Rozloha predajne je 236 m2 a vytvorí 20 nových pracovných miest. Ponuka, v ktorej budú dominovať take-away a prémiové produkty, bude zameraná na obyvateľov a pracujúcich v historickom centre, ako aj turistov. […]

29. 6. 2012, BILLA ČR, Česká farma – nová značka zeleniny a ovoce na pultech v Bille
Praha 29. června 2012 - Pod značkou Česká farma bude řetězec supermarketů BILLA od začátku července do konce září prodávat výhradně české produkty ze sortimentu ovoce a zelenina. Půjde především o sezónní zboží, jako jsou okurky nebo rajčata a dále cibule nebo česnek. Zaručeně české zboží s tímto označením bude exkluzivně do BILLY dodávat jako svou značku velkoobchodní společnost Hortim. V některých filiálkách bude dle prostorových možností umístěno na klasických dřevěných trakařích. BILLA tak do prodeje zavádí vedle masa pod značkou Vocílka (100 %) a mléčných výrobků (90 %) další zboží českého původu. Celkový podíl všech českých produktů na pultech obchodního řetězce BILLA činí v současné době 65 procent. […]

29. 6. 2012, Fazer, Angry Birds útočí na ČR už nejen virtuálně
Na českém trhu jsou nové finské bonbóny […]



Stran:
Předchozí  1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20  21  22  23  24  25  26  27  28  29  30  31  32  33  34  35  36  37  38  39  40  41  42  43  44  45  46  47  48  49  50  51  52  53  54  55  56  57  58  59  60  61  62  63  64  65  66  67  Další 

Tisková verze

Chcete od nás dostávat tiskové zprávy?

Real Time Web Analytics